دفع موفق حملات سایبری به شبکه خبری تابناک،خبرگزاری فارس،سایت اطلاع رسانی رهبرمعظم انقلاب،صداوسیما...
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان

در پی اقدام فتنه گران و به وجود آمدن حوادث 25 بهمن و سپس در گرفتن جنگ سایبری و رسانه ای بین سایت های حامی نظام و مخالفان نظام، شبکه خبری تابناک، خبرگزاری فارس، سایت اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب، صداوسیما، نهاد ریاست جمهوری و چند سایت مهم و چندین سایت خبری مورد حملات سایبری مانند DOS و DDOS قرار گرفتند.



بخش فنی شبکه خبری تابناک به اطلاع میرساند بر خلاف سایت هایی که در نتیجه این حملات مدتی از کار افتادند و از دسترس خارج شدند، شبکه خبری تابناک که همچنان نیز مورد حمله قرار دارد، با موفقیت حملات را دفع کرده و حتی برای یک دقیقه از دسترس خارج نشده است.

در همین زمینه خبرگزاری فارس نوشت:
حملاتي كه از روز گذشته به سايت خبرگزاري فارس و برخي از سايت هاي پربازديد و اثرگذار نظير صدا و سيما، رياست جمهوري، وزارت امورخارجه، سازمان انرژي اتمي،برنا و . . . صورت گرفت و هم‎اكنون نيز ادامه دارد، نيازمند صرف هزينه بالا است كه تامين هزينه لازم جهت اجاره پهناي باند و تجهيزات فراتر از توان كاربران عادي است. با توجه به اينكه شدت حملات از ديروز تغيير نكرده است، به نظر مي‌رسد با تخصيص بودجه 25 ميليون دلاري عليه ايران، جهت دوره طولاني برنامه ريزي و تامين هزينه شده است.
مسئولين كشور بايستي با طرح شكايت به دادگاه هاي بين المللي در پي استيفاي حقوق جمهوري اسلامي باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه